poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Krótki skok do papierowego hobby

Dzisiaj miałam dzień lenistwa. Nic nie upiekłam, nie tknęłam żadnej hałdy gruzu, ani nie wsadziłam żadnego zielonego ogórasa do słoika, zabrałam się za to za odświeżanie mojego sklepowego bloga. Już dawno nic tam nie umieszczałam, bo jak sami wiecie byłam zaprzątnięta budowlanymi zadaniami. Mam jednak parę zdjęć prac które wykonałam jeszcze w czerwcu a do dzisiaj nie ujrzały światła dziennego. Dlatego dzisiaj zapraszam do oglądania zwiastunów tego co za chwilę będzie można zamówić w moim sklepiku.


Lubię robić prace na konkretne zamówienie. Staram się wtedy dowiedzieć jak najwięcej o osobie obdarowywanej, żeby wykonać prezent jak najbardziej osobisty i trafiony w gusta czy hobby. Przy okazji poznaje piękne historie o miłości, przyjaźni i rodzinie. 
Tęsknie powoli do mojego papierowego świata kartek, pudełeczek i ozdóbek. Chyba będę musiała zacząć myśleć o wykończeniu pomieszczenia pod schodami i zrobieniu tam wymarzonej pracowni...
Ale na razie żegnam z równie wymarzonego, kuchennego tarasu i piję za Was herbatkowe zdrowie bo jesień już powoli do nas macha.


4 komentarze:

  1. dziękuję za wizytę :))..ale w pięknym miejscu budujecie domek:))))
    ps.zlikwiduj proszę weryfikacje słowną:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za "weryfikacje", nie wiedziałam że coś takiego istnieje. Zmieniłam i mam nadzieje że nie powróci (proszę dawać znać jak nadal jest źle). Miejsce rzeczywiście piękne, ale już część sąsiadów kombinuje jak uasfaltowić naszą drogę ;/ mam nadzieje że nie zrobią tu przelotówki ;(((

      Usuń
  2. Witaj
    Miło mi poznać :)
    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że do mnie zajrzałaś :) i dziękuję że dodałaś mnie do obserwowanych :)))

      Usuń

Polub mnie